Ontwikkelen van creatieve concepten
Wat we regelmatig doen, is een (totaal) creatief concept voor een opdrachtgever ontwikkelen. Dan moet je denken aan het hele traject van strategie, kernwaarden, corporate story, pay off en daarna de creatieve uitwerking in vormgeving, huisstijl, website, bedrijfsfilm, video’s en socials. Hierbij werken we samen met onze vaste partners, zoals we dat al jaren doen. ‘Samen mooi maken’ gaat over samenwerken en met elkaar tot mooie prestaties komen.
Een andere vorm van creativiteit die we regelmatig inzetten, is via brainstorms komen tot een uitwerking van de strategie. Die wordt vaak aan een directie- of managementtafel ontwikkeld en vraagt om uitwerking richting de medewerkers. Hoe kan strategische taal motiverend gaan werken voor iedere individuele medewerker? Dat vinden wij een mooie uitdaging.
Merkidentiteit en positionering
Marketing 2023 is een voortdurend samenspel van branding en positionering enerzijds en sales activatie anderzijds. Hoe houd je deze twee componenten goed bijelkaar? Dat begint met een sterk, samenhangend verhaal over wie je als organisatie bent en wat je wilt betekenen. We ontwikkelden ons eigen identiteit-en zintuigen canvas en zetten die in als eindresultaat van een kort, creatief en inspirerende merksessie; jullie verhaal op 2 A4tjes. Wees voorbereid; we zetten zowel de linker- als de rechterhersenhelft aan voor een overtuigend verhaal.
Wij houden van denken en doen. Brainstormen, uitwerken, keuzes maken en dan… aan de slag!
Buro van der Velde
Onze projecten