Ontwikkelen van creatieve concepten
Wat we regelmatig doen, is de positionering van de organisatie ontwikkelen. Dan moet je denken aan het hele traject van missie en visie, kernwaarden, corporate story, pay off en daarna de creatieve uitwerking in vormgeving, huisstijl, website, bedrijfsfilm, video’s en socials. We ontwikkelden het identiteit & zintuigen canvas als tool om dit proces te stroomlijnen.In de uitvoering werken we samen met onze vaste partners, zoals we dat al jaren doen. ‘Samen mooi maken’ gaat over samenwerken en met elkaar tot mooie prestaties komen.
Een andere vorm van creativiteit die we regelmatig inzetten, is via een creatieve brainstorm een vraagstuk oplossen. Strategische vraagstukken doen namelijk meestal een beroep op onze linkerhersenhelft, terwijl in onze rechterhersenhelft de creativiteit te vinden is. Een brainstorm op maat ontwikkelen en dan samen aan de slag; dat vinden wij een mooie uitdaging.
Merkidentiteit en positionering
Marketing 2023 is meer dan ooit een samenspel van branding en positionering enerzijds en sales activatie anderzijds.Daarnaast ontstaat er ook steeds meer een gedwongen huwelijk met HR / recruitment. Hoe houd je deze drie expertises goed bij elkaar en laat je de liefde groeien ;)?
Door een sterk, samenhangend verhaal helder te hebben over wie je als organisatie bent en wat je wilt betekenen. Dat is belangrijk voor klanten en medewerkers. We ontwikkelden ons eigen identiteit&zintuigen canvas en zetten die in tijdens een korte, creatieve en inspirerende merksessie. Met als eindresultaat jullie verhaal op 2 A4tjes. Wees voorbereid; we zetten zowel de linker- als de rechterhersenhelft aan voor een overtuigend verhaal.
Wij houden van denken en doen. Brainstormen, uitwerken, keuzes maken en dan… aan de slag!
Buro van der Velde
Onze projecten